Tellimistingimused

1. Tellimistingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Käesolevad tingimused (edaspidi Tellimistingimused) kehtivad Luxbrands OÜ (edaspidi Luxbrands), registrikood14390565 , aadress Jõe 5-6, Tallinn; internetipoes (www.amby.ee) müügil olevate kaupade ostmisel kliendi (edaspidi Klient) poolt.

1.2. Pooled juhinduvad omavahelistes suhetes Tellimistingimustest, Luxbrands hinnakirjast ning kehtivatest Eesti Vabariigi õigusaktidest.

2. Lepingu jõustumine

2.1. Ostu-müügileping tellitud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Kliendi poolt ja tellimuse kinnituse saatmist Luxbrandsi poolt. 

2.1.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kohale toimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

2.1.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Luxbrands e-poe arvelduskontole ja kui kliendile on väljastatud originaalarve.

3. Kauba ja teenuste hinnad, tootepildid

3.1. Kaupade juures olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2. Luxbrands jätab endale õiguse teha kauba hindades korrektuure teavitades sellest koduleheküljel hindade uuendamisega. 

4. Kaupade eest tasumise viisid

4.1. Pangalingi kaudu tasudes tuleb tellimuse vormistamisel valida nimekirjast sobiv pank (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank või Nordea). Peale tellimuse kinnitust suunatakse Teid otse internetipanka, kus ootab Teid eeltäidetud maksekorraldus.

4.1.1 Makstes pangalingiga vajutage kindlasti peale makse sooritamist nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib.

5. Kohaletoimetamine

5.1 Luxbrands e-poe transpordi pakkujad on Itella Smartpost pakiautomaat, Luxbrandsi koostööpartnerite kullerteenused.

5.1.1 Kaup saadetakse Kliendi poolt valitud aadressile või pakiautomaati. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.

5.1.2 Kaup saadetakse SmartPosti teenusega Kliendi poolt valitud pakiterminali. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.

5.2 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5.2.1 Tavapraktikas laos oleva toote tarneaeg on 1-3 tööpäeva. Muul juhul on tarneaeg kuni 12 tööpäeva.

 6. Kauba saadavus

6.1. Kauba saadavuse info on ära toodud kaupa kirjeldavas infos. Andmeid koduleheküljel uuendatakse vastavalt võimalusele ning tulenevalt ajalisest viivitusest ning võimalikest ebatäpsustest andmebaasi ja tegeliku Luxbrandsi laoseisu ja tarnijate laoseisu vahel ei saa Luxbrands garanteerida kauba saadavust. Taoliste olukordade ilmnemisel teavitab Luxbrands koheselt Klienti ning tellimuse edasine täitmine lepitakse kokku vastavalt Kliendi soovidele ja Luxbrandsi võimalustele.

7. Kliendi taganemisõigus

7.1. Kliendil on õigus taganeda Luxbrandsi veebipoe tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest kliendile.

7.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema kõigi markeeringutega ning originaalpakendis.

7.3 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile brandslux@outlook.com, hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

7.4 Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on eritellimus, mis on täidetud tellija erisoovi alusel või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.

7.5 Hügieenipõhjustel ei saa tagastada kõrvaklappe ega kehahooldusvahendeid.

7.6 Ostetud kauba tagastamine SmartPost automaati on tasuta ja tagastada saab vastuvõtmiskoodiga, mis on kliendile saadetud e-mailile või mobiilile. Täpsema info tagastamise kohta saab brandslux@outlook.com. Kauba tagastamise soovist palume teavitada e-poodi.

7.7 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule.

7.8 Luxbrands e-pood tagastab Tellijale lepingust taganemisel kauba eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemisest alates Tellija poolt osutatud pangaarvele (kaup peab olema tagastatud või klient peab tõendama, et tagastatav kaup on teele pandud).

8. Luxbrandsi taganemisõigus

8.1 Luxbrands e-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

8.2 Luxbrands e-poel on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda, kui Klient ei ole arvel näidatud aja jooksul arvet tasunud või kui Luxbrandsis vastava kauba varud on otsas.

9. Pretensioonide esitamise õigus

9.1. Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (VÕS) ettenähtud korras.

9.2. Pretensioonide esitamise tähtaeg kehtib ainult koos ostuarvega.

9.3. Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest, hooldusjuhendi või kasutusjuhendi eiramisest või toote kulumisest.

10. Omandireservatsioon

10.1. Kuni kauba hinna täieliku tasumiseni on kaup Luxbrandsi omand.

10. Isikuandmete kogumine ja kasutamine

11.1. Luxbrands kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-mailiaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Luxbrands edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

11.2. Luxbrands kasutab Kliendi kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile ainult juhul, kui Klient on sellest teadlik ja andnud loa endale reklaami edastada.

11.3 Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

12. Tellimistingimuste ja hinnakirja muudatused

12.1. Luxbrandsil on õigus käesolevaid tingimusi ja hinnakirju muuta ning täiendada.

12.2. Tingimuste ja hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje www.amby.ee ning tingimuste ja hinnakirja muudatused ja täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest.

12.3. Kui tellimus on esitatud enne tingimuste ja hinnakirja muudatusi, siis kohaldatakse Kliendile tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi ja hinnakirja.

13. Järelvalveasutus ja vaidlused

13.1. Tellimistingimuste alusel sõlmitud lepingute üle on järelvalve pädevus Tarbijakaitseameti juures tegutseval tarbijavaidluste komisjonil. Täiendatavat infot saab tarbijakaitse komisjoni nõuandetelefonilt 1330 või 6 201 707.

13.2. Kliendil on õigus esitada kaebus Tarbijakaebuste komisjonile või Euroopa Liidu internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi ehk ODR-platvormi kaudu aadressil http://ec.europa.eu/odr.

14. Lõppsätted

14.1. Käesolevatele tellimistingimustele ning ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.

14.2. Kui tellimistingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tellimistingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.

 Peale ostu-müügilepingu sõlmimist jäävad tellimistingimused kättesaadavaks aadressil http://www.amby.ee 

Amby uudiskiri

Liitu meie uudiskirjaga, et saada kõige uuemaid pakkumisi ja uudiseid